Saturday, April 5, 2008

اعتذر وبشدة


اسفى اسفة اسفة

لكل من التقيتهم اليوم من مدونين

اسفة اسفة اسفة

للرقيقة بقوة لم اتوقعها بصوت ملئ بالشجن فاتيما

للصاخبة والمفعمة بالحركة البسيطة التى تنطق كل حناياها بفعل الخير والرغبة فى العطاء خيخة

لرودى التى اتمنى ان اتذكر اسم مدونتها لسوء حظى بضحكتها التى اشاعت جمالا علينا جميعا

لاخرالعنقود وصديقتها التان قابلتهما فى طريقى لهيئة المصل واللقاح وكانا يشعان طمئنينة وايمان تمنيت كثيرا ان احظى بهما يوما ذلك الوجة الملائكى الذى يتفجر ايمانا وتصديقا لقولة تعالى الأ ان اولياء اللة لاخوف عليهم ولاهم يحزنون

الى احمد الصباغ الضاحك المشتعل حماسة ورغبة فى العمل والعمل والعمل ويملك كل مقومات القائد الناجح

الى كل من سهوت عنهم ومن لم استطع ذكرهم لسهوى

اسفة اسفة اسفة

لم يمتد لقائى بكم سوى دقائق معدودة وفوجئت بدعوة غيرمتوقعة لحضورسمنار لمنافشة رسالة دكتوراة زميلة لى بجامعة القاهرة

اعتذرت لمقابلة صديق فقط ممسكة بقلم اخذتة من فاتيما مع وعد بالعودة وللأسف لم أعد

قلة ذوق وسوء تنظيم منى أعترف

ولذا

اسفة اسفة اسفة

12 comments:

مهندس مصري بيحب مصر said...

آه صحيح دا النهاردة كان يوم التبرع بالدم بتاع خيخة
أنا طبعاً قايل من الأول اني مش حأقدر آجي
بس اكيد كان يوم جميل
عموماً حأنتظر وصف تفصيلي في مدونة اي حد من اللي قضوا اليوم بحاله
و ولا يهمك
كلنا بيبقى لينا ظروفنا
تتعوض ان شاء الله

الـسـيـدة نـون said...

حصل خير يا كلاكيت
واحنا اتشرفنا جدا بحضورك النهاردة
وملحوقة فى مرة تانية ان شاء الله
تحياتى ليكى
اختك خيخة

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celular, I hope you enjoy. The address is http://telefone-celular-brasil.blogspot.com. A hug.

شريف طلال said...

بجد لو كنت اعرف كنت جيت اتبرعت بدمى
ملحوقه بقى ان شاء الله
تحياتى

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" said...

السلام عليكم ورحمة الله
انا اول مرة ازو مدونتك
ولقيت البوست الرقيق دة
ووراءه انسانة من شكل مدونتها رضه كلها رقة
تحياتي لحضرتك وساتابع مدونتك باستمرار ان شاء الله
ومتجمعين في الخير باذن الله
تحياتي

آخر العنقود said...

ربنا يكرمك يارب
والله انا اللى سعيدة الحظ انى قابلتك
لانى اكتر واحدة قضيت معاك وقت يومها
وده ترتيب من ربنا

انا فعلا سالت عليكى بس عرفت ان حصل ظروف
يالا الحمد لله اننا اتعرفنا عليك بردو
وان شاء الله نتقابل على طول

سلامى لبنوتك السكرة
ام دم خفيف
:)
وتقبلى مرورى الدائم باذن الله

بنوته مصرية said...

ربنا يخليكي يارب

كان نفسي بجد اقعد معاكي اكتر

بس انا مقدرة ظروفك لانك قولتي من الاول اني عندك ميعاد مهم

ملحوقه المرا الجاية ان شاء الله

لكي تحياتي

رودي

Unknown said...

وانا كمان أحب نتقابل

(احمد سكر ) said...

للاسف
مكنتش موجودفى مصر

لوكنت موجود
مكنتش فوتيوم زى دا

بس ان شاء الله ملحوقه

تحيااتى

احمد سكر

خايف من الحقيقة said...

اين انت

طمنينا...وبس

Soooo said...

طب تصدقي اني زعلت جدا جدا انك مشيتي قبل مانا اجي
بجد انا سمعت عنك كلام كتير من اابي وقطة الصحرا ومن كل المدونين اللي كانو موجودين وشافوكي واتعرفو عليكي يوم تبرع الدم
وان شاء الله هنبقى نعمل رحلة خيخيه مره تانيه ويمصو دمنا .. قصدي نتبرع بدمنا


ملحوظه
انتي مختفيه كده ليه .. لعل المانع خير يارب





سلاموووووووووووووز

د/اجدع بنوته said...

ملحوقه ان شاء الله

ف لقاءات تانيه ااقرب