Tuesday, May 20, 2008

حمدالله ع السلامة ياللى عندك بنلاقى أجمل أبتسامة

12 comments:

عبده الرايق said...

بجد كلنا فعلا بنحبها
وهى تستاهل اكتر من كده
وانا فى حياتى مشفتش مظاهره حب بالشكل ده

عبده الرايق said...

هو انا كنت اول تعليق ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منتظر الجايزه
انا سمعت ان اول تعليق له جايزه ربع مليون دولار

سمراء said...
This comment has been removed by the author.
المستنصر بالله said...

شعور جميل قوى منك
جزاك الله خيرا

رئيس جمهوريه نفسى said...

الف حمد لله على سلامه فرنسا هانم وربنا يتم شفاءه يارب على خير
انا متفق معاكى فى فكرتك ولو فى طريقه نتباحث فيها بشكل موسع على طريقه التقارب والتحرك فى اى طارى انا موافق

Anonymous said...

اختي ام محمود
اولاد حبيبي

زميلتي واكتر ناشطي وطالبي خبرات الشبكه العربيه احييكي

علي مثابرتك
واتمني ان نتعاون يوما ما

رامز عباس

Anonymous said...

اسف للغايه
اخت
كلاكيت

استاذة التربيه الخاصة

لذوى الاحتياجات

ولكني صادفتني

مشكلات بمدونه
ام محمود


ممكن تسمحي


اعجبني تعليقك علي موضوع تضامنوا عن استاذة نوارة


بصراحه حصل سوء تفاهم

Empress appy said...

حمد لله على سلامتها وانتى يا قمر تسلمى على مشاعرك

كلاكيت تانى وتانى said...

للجميع اشكركم وبالفعل فرنسا تستاهل اكثر من مجرد مظاهرة حب ويا استاذ رايق انا بعمل جايزة مليون دولار بس التحصيل من عند خالتك فرنسا وهى قالتلى وحلفتنى ما تقرب لها اسفة حاول تتحايل عليها وانا تحت امرك
استاذ رامز
لا عتب
ولكن رجاءا ام محمود لا تتلقى التعليقات من رجال فمدونتها لله فقط خدمة للأمهات ممن لديهن اطفال بنفس الاعاقة نسمح بالأعلا للأستفادة ولا تسمح بالتعليقات وسوف اقوم بكتابة توضيح لهذا بمدونتها
شكرا لاهتمامك ولو رغبت انت فى اى سؤال انا تحت امرك بمدونتى هنا اما هى فعذرا لن ترد لما شرحت لك سابقا
تحياتى للجميع

سمراء said...

عزيزتي الف سلامة على فرنسا هانم
معلش فهمت غلط
تحياتي
سمراء

قوس قزح said...

مساء الخير
انا نفذت وعدى اهو و اول ما وصلت دخلت مدونتك :)
انا مبسوطة انى اتعرفت عليكى النهارده اوى
و كان لقاء جميل جدا برغم الزحمة و الحر

تحياتى

رئـــــيسـة حزب الأحلام said...

الاحتفال كان ناقصها فعلا
شعور جميل منك
تحياتى